Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 21 octombrie 2007

Am sa deschid umbrela…

Ploua..Ploua in gandurile mele, ploua in inima mea, ..ploua in mine…Stropi de cuvinte..stropi..de vise..stropi de sentimente,..toti colorati specific..imi ating fiecare milimetru..cu un zgomot bine definit..

Muzica lor..e lenta sau rapida..functie de pulsul meu..

Si totul in mine danseaza..cand lent, cand ametitor..provocandu-mi stari necontrolate..

Ma tem de-aceasta ploaie..n-o simt prea bine….n-o inteleg..

Am sa deschid umbrela..si-am sa te rog sa mi-o tii tu.

Read Full Post »

Surasul tau

Vreau sa te vad zambind, cantand in ploaie, alergand dupa nori iar eu sa alerg dupa pletele tale rasfirate de vant. Ploaia sa ne susure dulce-amar la ureche vorbe de duh si tu sa te cuibaresti la pieptul meu, respirand cand adand, cand grabit, emanand parfumul tau, tulburandu-mi simturile.

Si, mai presus de toate vreau sa-ti sarut zambetul in fiecare clipa.

Lasa-mi surasul tau pentru totdeauna, Iubire!

Vreau sa te vad zambind!

Read Full Post »