Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 30 ianuarie 2009

Corabia Iubirii

Vasleam in deriva pe oceanul vietii…pana cand…corabia sufletului meu a ancorat in portul inimii tale…si a fost fermecata (ca si carmaciul 🙂 ) de frumusetea si puritatea ei…inima mea incepand sa cante…odata cu a ta

si a hotarat de la primele acorduri sincron ale inimilor noastre sa nu se desparta niciodata de minunea fermecatoare….cea mai aleasca floare…Floarea de mac…Tu, Iubita mea…mi-ai cucerit inima si ai oprit timpul in loc doar cu un suras….smecheresc ;)…iar eu ti-am raspuns cu un sarut patimas, apasat, bratele mele cuprinzand trupul tau ca o lava continua care ma topeste…ma topeste…ma….topesc de dorul si de dragul tau baby a mea…te sarut si…daaaaaaaa…te…iu….besc !
Te iubesc, baby !
corabia_iubirii

Read Full Post »

I know

Read Full Post »